5.3

Jag kan inte få bukt med det där envisa molnet över mitt huvud. Trots de fina vädret är det mulet i min värld. Pust, stön och stånk. Jag vill ha vårvärme, glada miner och drömmar som går i uppfyllelse. Just nu kan jag bara jobba och träna på problemen för att nå dit.
Spraymålningen av kontorsmaterialet är påbörjad, men det hade varit lättare att vara i ett garage där det är vindstilla, haha. Färg överallt där den inte ska vara.
Sålänge bjuder jag på en bild på snygge Sofi, alltid blir man på liiiiiite bättre humör :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - bebis på väg ♥

Gud så vacker hon är på den där bilden!

2013-03-05 @ 20:49:27
URL: http://www.nathaliegustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0