15.2

Som ni säkert redan vet är jag beroende av tidningar och magasin. Och allt sedan Chic slutade att tryckas har jag haft svårt att hitta en ny favorit bland modemagasinen. Solo och Solo Mode är väl närmst men inte i närheten av vad Chic var. Därför jag har börjat läsa mer och mer inredningstidningar. Där har jag däremot hittat en riktigt pärla, Leva & Bo. En bilaga till Expressen vad jag har förtsått, men går utmärkt att köpa fristående. Det jag värdesätter i en tidning är tips och inspiration. Att när man ser ett plagg eller en möbel i tidningen så är det något som man faktiskt kan få tag på i butik eller på nätet och något man faktiskt har råd med. Inte som i Elle, ser man en klänning man gillar så kostar den mer än två månadslöner och är från någon franskt modehus.
Därför tycker jag alla borde slå en blick i Leva & Bo. Expressen har en annan bilaga som heter Allt om Mode. Den är kanske Chic's efterträdare på tronen?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0