27.8

Det är Tisdag idag. En dag med blandade känslor. Mestadels bra, men jag har haft en dipp under eftermiddagen. Det är tokigt tycker jag hur man inte kan påverka tankarna. Dem bara ploppar upp utan förvarning. Och att känslorna sen följer tankarna. Jag är trött. För att vara ärlig är jag helt slut.
 
Är det något jag har lärt mig under mina samtal hos psykologen så är det att jag påverkas mycket av bilder. Jag påverkas mycket av allt men framför allt bilder. Därför är nu min tanke med bloggen att publicera många bilder, lite som en coffee table book :) Bilder som jag blir glad av eller tycker är fina. Så hoppas jag att ni tycker likadant. Blandat med mitt liv.
 
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0